11 maj 2009

** Superhjälte test

Tips ur South Of Sthlm s blogg.
Superhjältetestet!

JAG BLEV HULKEN
"Du är en grön ensamvarg med
en otrolig styrka."




















Hulken
100%
Robin
92%
Hellboy
80%
Stålmannen
78%
Batman
68%
Wolverine
66%
Kattkvinnan
66%
Spindelmannen
63%
Fantomen
56%




http://testportalen.se/superhjaltetest.php




Fan vad den stämde bra.
Känner mig oftast som Hulken AKA David Bruce Banner.
Världens snällaste farbror.
Lite av en ensamvarg.
Lite otur i kärleken.
Smartare än de flesta...
Men...
Man vill inte göra honom arg!

5 kommentarer:

south of sthlm sa...

Haha....bättre träffsäkerhet än horoskopet!
Personligen tycker jag ju att Wolverine är snäppet grymmare.

Blondish sa...

*Faller pladask*

Men jäkla skvarsladd!
skravsladd!
skarvsladd för helvete!!

Gangsta sa...

Wolverine är ascool.
Men jag är inte lika hårig.
Hulken blir bra!! :)

Blondish: Se dig för!! :P

Annika sa...

*kolossalt lydig*
Lämnar därmed en kommentar.

Hur jag hamnade här håller jag fortfarande på att reda ut.

Gangsta sa...

Tack Annika!

Vore grymt kul att faktist höra hur du hittade hit :)

Dock har jag legat efter nu på sistone.
Rekryteringen på jobbet inför sommaren har varit jobbigare än vad man tänkte sig.
Fullt upp på jobbet!