23 november 2008

**Dag 1


Alla snackar om blogg... alla verkar skriva blogg... Blogg , blogg, blogg , blogg... min blogg... min blogg... min blogg!
Nåja... Jag föll för det också.
Terapi? Rop på uppmärksamhet? eller vill jag bli nya L.R o tjäna 80 lakan i månaden för att skriva skit?

Det får man se.
Tänkte att jag har fan en hel del roliga, galna historier i huvet som folk oftast får höra om på fester och skrattar åt.
Många nostalgi trippar blir det ibland med polarna... många rövare och jag verkar fortfarande uppleva en massa rövare :)

Inga barn... som jag vet om i alla fall... tror att jag skött mig rätt bra.
Men en dag vill jag att de ska veta vad deras galna far höll på med i sin ungdom!
Det här är bara början... Jag kommer nog på lite att skriva om då o då.
Livet är lång!

Inga kommentarer: