16 april 2009

Ofrivilliga Vasektomier


Nu spekulerar jag bara.
Jag har inte tagit en fertilitetstest eller nåt sånt, så man vet ju inte. Jag har alltid trott att mina spermier inte är nåt fel på.
Har oftast skött mig då det gäller skydd och jag har inga oäktlingar som jag vet om.
Men skulle det vara nåt fel så vet jag varför...

Tre anledningar som kan leda till att jag inte får barn i framtiden.

1. Stången.

Då vi gick i mellanstadiet så var balansgång nånting som tydligen var roligt. Man gick balansgång på staketer, järnstångar, trottoarer, träd, kanter till byggnader osv.
Som på cirkus när de går på lina.

Jag tyckte att jag var ganska grym på det.
En gån gick jag på en järnstång utanför skolan. Stången var lite mer än en meters höjd och cirka 20 meter lång.

Jag har kommit halvvägs på stången då jag lägger märke till att ett tjejgäng från pararell klassen går förbi och tittar. En av de var riktig söt och jag ville imponera med mina balansgångs skillz.

Men som vanligt när man ska flasha, så går det fel allting.
Jag halkar och faller.

Föll så att stången hamnade emellan mina ben. Stången var högre än min ben så jag nådde inte ner till marken med fötterna, utan fick hänga där och pinades.

"Det där måste gjort ont" hör jag tjejerna säga.
Jag gav upp lindansar karriären efter det.

2. Hoppet

Vi tyckte att det var kul att hoppa från höga höjder då vi var yngre.
Vi var inte rädda att hoppa från hopptorn och dylikt.
Vi hoppade från broar, berg, hopptorn.
Allt vi kunde hitta.

I Flottsbro (som är ett badställe/friluftplats/skidbacke i Botkyrka) så fanns det en bro som man kunde hoppa ifrån. Bron lär vara mellan 5-7 meter hög.
Där brukade vi hoppa ifrån på somrarna.

En gång gick det nåt fel.
Fel badbyxor?
För lösa badbyxor?
Fel hållning på benen?
Nåt var det i alla fall, som gjorde att då jag landade i vattnet, så kändes det som att få en spark upp i pungen, som gjorde att pungkulorna kändes ända upp i ryggen.

Det var inte skönt.

3. Fotbollen

Den här var den som kändes värst.

Vi hade varit på breakdance träning och var på väg hemåt.
Vi stöter på några ungar som spelar fotboll och får lust att vara med och lira lite.

Under spelets gång så skjuter en av ungarna fotbollen rakt upp mellan benen på mig.
Det blir typ en sån dubbelstuds.
Upp i pungen, ner på marken, upp i pungen igen från en ny vinkel och ut.
Självklart inte med flit.
Men hade jag kunnat röra på mig så hade jag säkert gjort nåt tillbaka.
Ungjävel!!!

Jag tappade andan, satte mig ner på knäna och kände efter ifall jag hade båda mina kulor kvar.

Den känslan som man får av en rejäl pung-crush går inte att beskriva. Det är liksom inte pungen som gör ont, utan det känns uppe i njurarna eller magen typ.

Jag gick nog bredbent i en vecka.
Hade det inte gått över så hade jag nog fått uppsöka läkare.
Så allvarligt kändes det.

4 kommentarer:

Blondish sa...

Stackare...

Blondish sa...

Din stackare...

Gangsta sa...

Blondish?

Samma blondish från "Söder om sthlm"- bloggen?

Welcome!

Blondish sa...

Jepp thats me!!
Kolla southish senaste om bergsprängaren
Riktigt roligt!
Ha en bra dag!!