30 januari 2009

Främling 2 (Guzzen På Bussen)

På väg till jobbet i Heron City så hoppar jag på bussen och ska leta efter en ledig plats att sitta på.
På höger sida satt en rätt söt tjej ensam och det fanns en plats ledig bredvid henne.
Jag är på väg att fortsätta längre bak men så tittar hon på mig, ler och hon säger "Hej".
Jag vet att jag har sett henne förr men vet inte vart.
Så jag säger "Hej" tillbaka och sätter mig bredvid henne.

"Hur mår du?"
"Det är bra" Svarar hon "Och du?"
"Det är fint med mig tack.Vart är du på väg?"
"Jag är på väg till jobbet, du?"
"Jo, samma här" Svarar jag.

Jag tänker för fullt men har fortfarande inte kommit på vart jag kan ha träffat henne förut, eller varför hon verkar känna mig.
När hon då säger:

"Alltså... Jag tror inte att vi känner varandra?"

1 kommentar:

Anonym sa...

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!
Sa ball!! hahahahahahahahahahaa