21 januari 2009

** Mahna Mahna

Var aningen rastlös igår.

När jag var liten brukade jag terrorisera lillsyrran med två figurer som hette Turkas (Aha-mannen) och Burkas (Varför mannen).
Brukade förfölja henne och kommenterade och frågade henne om allt hon gjorde tills hon blev arg på mig. Bara för att störa... Det var min plikt att göra henne galen som storebrorsa.

Så igår dök de upp igen och bl.a syrran fick nått MMS med Varför och Aha-mannen.
Till och med "Guzzen" fick hälsning från "Brushorna" HAHAHA

Burkas frågar varför om allt.
"Varför du tittar?"
"Varför du svara därför?"
"Varför därför?"
"Varför därför?"
"Varför du skratta?"
"Varför, varför, varför, varför, vaaaaarförrrrr?"

Kolla in hans "Fez" (arabhatten), en rolig detalj :)




Turkas börjar sina meningar med AHA.
"Aha... Du tittar!"
"Aha... Du kollar snett"
"Aha.. du försöker ignorera"



Här framför de mupparnas "Mahna, mahna". Tyvärr kunde de inte texten... (Blattar ni vet).
Så de lajvar och sjunger "Pahna Pahna".


1 kommentar:

Anonym sa...

hahahahahaha Menar du allvar/????? hahahahahah Ah, jag tycker synd om din syrra!!!!!!!!! hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha