23 februari 2009

** 305 unika besökare

Wow!!
Förra veckan var det rekord. Bloggen hade 305 unika besökare under vecka 8.
Alltså var det 305 olika datorer som kom in och kikade.
Ganska coolt med tanke på att jag har typ 10 kompisar (I alla fall som jag kommer ihåg namnen på).

Som max på en dag så hade sidan 59 besökare. Låt oss komma till 100 :)

Nä... men det är verkligen roligt att höra och se att folk uppskattar mina historier.
De som känner mig har oftast hört en del av detta på fyllan. Det är såna anekdoter som man berättar om när man ska säga nåt roligt.

För de nya besökarna så besök gärna de äldre historierna. Just eftersom detta inte är en dagbok precis, utan mer mina memoarer. Så det går att hoppa mellan olika historierna.
Min favorit är "The Sneeze".
Jag har fått mest uppmärksamhet för "Offentlig Toa". Folk har påpekat min ärlighet och det detaljrika innehållet. Tror att folk nästan kan känna lukten bara av att läsa. De lever sig in i historien som om de nästan var där själva. För erkänn... det måste ju ha hänt er också!!

Vilken är din favorit?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Yes, jag älskar din blogg :O sökte på något jag minns inte vad så dök du upp så kunde jag inte sluta läsa den :P Det finns många favoriter på din blogg, men jag gillar det där med namnen :D

Gangsta sa...

:) Jag tror att man kommer till min blogg med nästan alla sökord.
Hmm... har inte skrivit om grönsaker än.
Namn... ja, jag är ju så dålig på namn. Kommer fler såna snart :)
Fortsätt läs!