25 februari 2009

** He's just not that into you

Okej... jag såg en chick-flick i morse.

Eller åtminstone så trodde jag att det skulle bli den ultimata tjejfilmen efter Sex And The city filmen och att jag skulle få nåt att reta tjejerna som gillar Sex And The City filmen med.
Sex And The City filmen... Vill ni verkligen höra vad jag tyckte om den så hojta till. Vi kan ha ett helt jävla inlägg om den också. Säg bara till... snälla. Jag har en del som vill ut!!!

Men faktist så var denna film rätt bra.
Jag har alltid rekommenderat tjejer att läsa boken efter att ha sett författaren sitta hos Oprah och berätta om den. Jag kände faktist igen mitt beteende i mycket av det han sa.
Tjejer... tyvärr så gör vi inte så med flit.
Men det han sa hade han faktist rätt i.

Jag tror att många kan känna igen sig vid karaktärerna i filmen beroende vilken stadie ur sitt liv man befinner sig i. Jag kunde relaterade mest till Bartendern i filmen

Sen är den rätt amerikaniserad. Dessa amerikaner har ju såna regler för allt.
"Don't kiss on first date". "Wait three days before you call" och såna töntiga grejer.
"First base, second base, home run" och fan vet jag vad mer de kallar hångel.
Träffar jag en amerikanska och hon kommer med sånt shit så säger jag
"You know... In europe we don't play that much Baseball. We play soccer. Either you score or not"
Hehehehe nu framstår jag säkert som värsta svinet HEHE

Men ärligt nu...
Man får sig en tankeställare angående sin relationsstatus och tjejer kommer säkert att använda sig utav denna film som handbok i hur man hittar den rätte.
Precis som Sex And The City dvd-boxen blivit en orakel för många.
Jag gillade att problemen i filmen faktist är jämförbara med det verkliga livet.

Se den!!
Även ifall du är kille. Det är bäst att förbereda sig i hur tjejer kommer att dömma oss killar de närmaste åren efter att filmen kommer ut.

Sen att varenda kvinnlig skådespelerska i filmen är snygg skadar ju inte.

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag kom in på din blogg genom ett inlägg på "organismens" blogg där du hade lämnat namnet "gangsta". första tanken som for genom huvudet var en idiot som bor i förorten inte har ett jobb och tror han är femton fortfarande, ISTÄLLET blev jag road av intressant och rolig läsning.kul att läsa ditt sex and the city inlägg jag själv är som alla andra tjejer avgudar den serien.. o filmen(fast det håller vi hemligt) ja nu har jag lämnat mitt avtryck, tack för mig

Gangsta sa...

Hej!
Namnet Gangsta är lite taget som ett skämt.
Visst, du har rätt i att jag är en idiot från förorten... men har ett bra jobb och är 2 gånger femton hihi :D
En gangster är vad folk har som förutsatt mening på mig då de ser mig på avstånd, utseendemässigt.
Men jag har blivit kallad för världens snällaste.

Jag har knappt börjat dissa sex and the city filmen... vänta bara. Men denna film var fan bra!
Kul att du uppskattar min crazy historier. Fortsätt besöka sidan och sprid ordet. Kram!