8 februari 2009

SMS


Hade otur med en tjej som jag var intresserad av. Tydligen hade jag lekt för mycket ridderlig gentleman mot henne, när det som egentligen krävdes var en grottmänniska. Det var ju för att jag tyckte om henne och ville typ visa att jag inte bara ville "en sak".
När jag väntade för länge så hamnade jag i "kompis"-facket och det kom en slumpvis kickerskille och haffade. Killen fick sig ett ligg och hon berättar om detta dagen efter.
"FUCK FUCK FUCK", var det enda jag kunde tänka på. Typisk... här gick jag och vänta på Gourmet middag när det egentligen var fri Buffé som serverades. Det var egentligen bara att hugga in, men jag missade tåget.
Direkt efter att vi lagt på luren så var jag tvungen att berätta om detta för min kompis. Så jag skickar ett sms.
Nånting med "Fan, typiskt att jag ska hitta psyk-brudar. Hade jag vetat att det var fri buffé hade jag tagit för mig." och skickar.
Eftersom jag tänkte på henne då jag skickade SMSet, så tänkte jag inte på att jag knappade in hennes namn (som jag tänkte på) och tryckte på sänd.
Precis när man ser lilla bilden på kuverten flyga iväg i mobilen, så kommer jag på vad jag gjort.
FUCK FUCK FUCK var det enda som jag kunde tänka.
Ringer till comviq kundtjänst och berättar att jag skickat ett sms till fel person och vill att de stoppar den i luften, innan den kommer fram i mottagarens mobil. Det gick inte... den var tydligen redan framme.
"Okej... radera den då åt mig!", nej... det gick tydligen inte heller att göra.
Direkt efter så ringer det på telefonen...
its the girl :-S
FUCK FUCK FUCK!!

6 kommentarer:

Anonym sa...

skulle vilja veta vad som sas? :)

Gangsta sa...

Du menar i samtalet?

Hon undrade vad jag menade och jag påstod att det inte var henne jag skrev om, men erkände att smset inte var till henne.

Tror aldrig att hon nånsin trodde på mig men vi förblev "Just friends" och nu bor hon lyckligt i spanien.

Anonym sa...

Åh, Softy-Guy!! Du e en riktig man!! Du e den skönaste killen som finns, a true Hero! Hahahahaha, ok, kanske en lite klumpig Hero, but nevertheless a true Hero! PUSS!!!!!!!!!!!!

. sa...

hahahaha d där har ju hänt en några ggr... kul att du ville stoppa den i luften dock. Jag har försökt med att ta ut batteriet direkt efter men d har varit för sent... haha

Anonym sa...

Har också lyckats skicka till fel personer nångång men aldrig när jag har skrivit något känsligt i smset :P

Gangsta sa...

Det är fan kört när man väl har skickat! Tänk de som har "Leverans rapport" och skickar fel...
"Ditt sms levererad" - NOOOOOoooo!! HAHAHA