13 februari 2009

Scare Tactics


En tjej på jobbet hade hicka idag och jag kom på att jag skulle skriva den här historien.
Åkte t-banan och skulle av i Globen station.
Hela vägen hade det suttit ett par och skrattat åt att killen hade en hemsk hicka.
Medan jag står och väntar på att tåget ska stanna för att gå av så får jag jag en idé.
(Egentligen så var det mer en tvångstanke.)

"BUUH!!!!" Skriker jag åt killen med full hals. Så hela vagnen hoppar till, spänner upp ögonen, tittar på mig och undrar
"vad den fuck som händer?".
Killen och tjejen ser helt förskräckta ut.
Ögonen stora som tallrikar och bara stirrar och tittar på mig.
De undrar säkert vem jag är och varför en främling de aldrig sett förr skrämmer livet ur de.

"Jag botade din hicka" säger jag och kliver av tåget, nöjd som fan och värsta leendet på mina läppar.
:D

5 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, bra gjort.

Få fler besökare: http://www.viraltrafik.se/?Timetwister

Det fungerar.

Gangsta sa...

Ja, så att nån upptäcker mig. Jag blir publicerad och blir nya Stephen King. Skräckhistoriernas mästare! :)
Tack Mannen! Kraften är stark hos dig!

Anonym sa...

hahahahahahaha Du e inte klok, Softy-Guy! hahahahaha ;o)

Anonym sa...

*ASG* Fy fasen! Nu började jag ju skratta! Hoppas jag inte får hicka bara...

Dessutom fick jag bokstäverna "feuked" som ordverifiering... och läste fel...

Gangsta sa...

HAHA Feuked? HAHA
Du läste säkert rätt. Men det var skånsk engelska.

Nu vet du i alla fall ett sätt att bota hicka på. :)